/*script data*/

Encara més fotos

Efectivament, m'encantava el gadget de les fotos en 3D movent-se, però només el llegeix Flickr i aquest només em dóna 100 megues mensuals d'emmagatzament, i amb això no es va enlloc. Com a conseqüència, he canviat a Picasa i ja no veurem més les fotos movent-se. Una llàstima, però Picasa dóna 1000 megues i és tota una garantia per si li passés qualsevol cosa a les meves estimades fotos. Déu beneeixi la web 2.0. Sobre les fotos,

Ucraïna: Bàsicament Odesa i Kiev.
Moscow: Essencialment Moscow.
Transiberià: Principalment el Transiberià i algunes de les seves circumstàncies.
Baikal: Indubtablement Baikal.
Petrapávlovka: Estrictament Petrapávolvka.
Vladivostok: Fonamentalment Vladivostok.

Lamentablement, bona part de la població russa viu encara emparaionada degut a les històries per no dormir que el KGB va inculcar a la societat sobre la inconveniència de ser fotografiats durant la guerra freda i l'espionatge. En algunes ocasions, i encara després de compartir vuit hores de tren, mostren la seva reticència absoluta a ser retratats. Una llàstima. Ah, i permeteu-me la ironia, i que ningú se m'enfadi... no hi ha fotos de nens... encara no he arribat al tercer món.


2 aportacions:

Anònim ha dit...

Mareta meva, cuanta neu i fred. Les fotos fantastiques. Cuidat

Anònim ha dit...

Lluis!
Realment interessant Kiev... hi haurem d'anar alguna estona.. molt rus tot plegat, no?
Veig que et vas encarinyar de la catedral de Sant Basili... i del metro!!! Tinc una foto exactament igual!!! jejeje...
Transiberià.. genial la barreja del blanc de la neu i el gris dels trens!
Baikal, quines estampes de la fi del món!!!
Petrapávolvka... on és Petrapávolvka?
Per acabar... quina ciutat, Vladivostok, mescla de decadència industrial i plaça militar encarcada!!
Volem més fotos!!
GH

Publica un comentari a l'entrada